در حال بارگذاری
مدیرکل راهداری استان خبر داد:

سرعت غیرمجاز، بیشترین تخلف وسایل نقلیه در خراسا‌ن‌شمالی

شماره خبر : 513 - https://asreatrak.ir//short/VbPvg

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: بیشترین تخلفی که در تردد وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی خراسان شمالی ثبت شده سرعت غیرمجاز است.

 به گزارش عصر اترک به نقل از روابط‌عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی، محمد مشتری گفت: طی سال گذشته با افزایش تصادفات در محورهای خراسان شمالی مواجه بودیم و طبق گزارش‌های دوربین‌های ثبت تخلف مرکز مدیریت راه‌های استان، سرعت غیرمجاز، بیشترین تخلف خودروها به شمار می‌رود.


 وی افزود: کاهش تخلف سرعت غیرمجاز در جاده‌های استان به اعمال محدودیت سرعت از محور فاروج تا جنگل گلستان نیاز دارد و دراین‌خصوص جلساتی را با پلیس‌راه برگزار کرده‌ایم.


 مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی تصریح کرد: باتوجه‌به برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری، فعالیت کارگاه‌های پیمانکاران در طول جاده‌ها از یکم تا هشتم تیرماه محدود می‌شود.


 مشتری در بخش دیگری از سخنان خود به آمادگی این اداره کل برای سفرهای تابستانی اشاره کرد و ادامه داد: خط‌کشی، آشکارسازی، اجرای روشنایی نقطه‌ای، درزگیری، لکه‌گیری و نگهداری رویه محورها، نصب و تعمیر تابلو علائم ایمنی و اجرای شیار لرزاننده از جمله اقدامات برای سفرهای تابستانی است.

انتهای خبر/ رحمانی

0 نظر

ارسال نظرات